אתם צעד אחת ממרפסת החלומות!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    תוספת בניה לבית פרטי

    תוספת בניה לבית – לא פשוט אך מתגמל

    מרפסת פלדה מבית אלד יזמות ובניה לשדרוג חוויית המגורים.

    לא פעם קורה שצרכי המגורים משתנים.

    המשפחה גדלה, הטעם השתנה ועימם נוצר הצורך בחלל מגורים גדול יותר או בחלוקה שונה ועיצוב מחודש של דירת המגורים.

    בנוסף, במהלך השנים יש בלאי טבעי ושחיקה: הצבע דוהה, המשקופים נפגמים ונוצרת תחושה טבעית של בעלי הדירה כי הגיע הזמן לחדש. תחושה זאת מקבלת לעיתים חיזוק הנובע ממגמות חדשות בעולם העיצוב הביתי שהופכות את העיצוב הקיים למיושן. כולנו מושפעים מהסביבה הקרובה, מבקרים בבתי חברים ומשפחה, מתרשמים מעיצוב דירותיהם ומשווים באופן טבעי לדירותינו, מה שתורם אף הוא – לצד כל הגורמים שהוזכרו – לרצון לחדש.

    לפעמים, מתקיים שילוב בין הדברים, דהיינו לצד הבלאי והשחיקה נוצרים צרכים חדשים, מה שמהווה סיבה טובה מספיק להיכנס למהלך של שיפוצים ותוספות בניה.

    כאשר הצורך בחידוש מרחב המגורים נובע מבלאי ורצון לחדש ולרענן, ניתן להסתפק בשיפוצים פשוטים יחסית: צביעה מחודשת, חידוש חרסינה במקומות מסויימים, הוספת נגיעות גבס ועוד נגיעות עיצוביות פה ושם יכולים לשנות את הדירה בצורה ממשית ולגרום לדיירים לתחושה של שינוי, רעננות ושדרוג.

    אולם, כאשר הרצון בשינוי נובע מצרכים של ממש כגון הצורך להגדיל את מרחב המגורים על מנת להתאימו למשפחה הגדלה, מתעורר הצורך בתוספות בניה.

    יכולות לכלול סגירת מרפסות, ניצול שטח הגג לבניה, הוספת ממ”ד, בניית חדר נוסף ועוד.

    הרצון בתוספות בניה מוכתב על ידי צורך: הצורך בהגדלת הדירה על מנת לתת מענה להתרחבות המשפחה, הצורך בשיפור הביטחון באמצעות הוספת ממ”ד ועוד.

    תוספות בניה יכולות להיות אלטרנטיבה ראויה להחלפת דירה משום שהדירה הנוכחית איננה עונה על הצרכים המשתנים.

    תוספות בניה כרוכות בשינויים משמעותיים הם מבחינת חזות הדירה והן מבחינה הנדסית ולפיכך מחייבות השגת אישורים ורשיונות מתאימים מהרשות המקומית.

    תוספות בניה עלולות להכביד על המבנה הקיים ולפיכך יהיה צורך בתכניות הנדסיות שיבטיחו שיוכל לעמוד בעומס הנוסף.

    כמו כן, תוספות בניה יכולות לשנות את חזות המבנה, מה שיחייב בראש ובראשונה את הסכמת הרשות המקומית.

    טרם קבלת ההיתרים, הרשות תרצה לקבל תכניות ואישורים הנדסיים וכשההיתר יינתן הוא יבהיר אלו פעולות מותרות, מה שטח התוספת המאושרת ועוד, כשהקבלן המבצע יצטרך להקפיד על עבודה בהתאם להיתר שניתן כדי לעמוד בתנאיו ולא להפר את החוק.

    לאחר השגת ההיתרים ניתן לצאת לדרך ולהתחיל בביצוע.

    איך מבצעים תוספת בניה לבית פרטי?

    בהתאם למורכבות תוספות הבניה הנדרשות, העבודה יכולה לארוך זמן רב ולהפריע לשגרת חיי דיירי הבית. לא פעם לא ניתן להתגורר בבית בשלבים שונים של הפרויקט ויש צורך למצוא דיור חליפי.

    כך שכניסה לתהליך של תוספות בניה כרוכה בקבלת החלטות לא פשוטות הלוקחות בחשבון את העלויות וההפרעה לשגרה, אך יחד עם זאת מתבססות על הצרכים המחייבים את תוספות הבניה, תוך התייחסות לאלטרנטיבות.

    למרות הקשיים והמחיר הכבד, המחשבה על היום שאחרי סיום העבודות בהחלט יכולה להמריץ ולחזק החלטה על תוספות בניה.

    ביום שאחרי סיום העבודות, המתגוררים בדירה ירגישו בהבדל. דירה גדולה יותר, איכות חיים משופרת, בקיצור שדרוג חוויית המגורים שבצידו יש כמובן גם העלאת ערך הדירה בעקבות הגדלתה ועיצובה המחודש.

    תהליך תוספת בניה לבית פרטי

    אם יש לכם בית פרטי והצרכים המשפחתיים שלכם השתנו, יתכן שתרצו לעשות תוספת בניה לבית פרטי. למעשה, יש מקרים, בהם תוספת הבניה כל כך מתבקשת, שפשוט אי אפשר להתעלם ממנה! לפניכם רשימת המקרים הנפוצים ביותר, בהם נתקלו אנשי הצוות המקצועי של אלד לאורך שנות הניסיון שלהם בתחום השיפוצים.

    קבלת היתר לתוספת בניה לבית פרטי

    לא משנה מהי הסיבה שהובילה אתכם להתעניין בנושא של תוספת בניה לבית פרטי. מה שחשוב הוא טיב הביצוע! כדי לעשות תוספת בניה, מכל סוג שהוא, יש לקבל היתר מהרשות המקומית, בשטחה נמצא הנכס, ולבחור בתוספת המתאימה לכם והבטיחותית ביותר. חברת אלד, המתמחה בכל הנוגע לתחום הבניה והשיפוצים, תשמח לעזור לכם לתכנן את התוספת הרצויה לכם הן מבחינת העיצוב והן מבחינת חומרי הגלם שלה, להשיג את ההיתר הדרוש ולבצע את העבודה עבורכם!

    מתי צריך תוספת בניה לבית פרטי?

    אחד המקרים הנפוצים ביותר, בהם בעלי בתים פרטיים מתעניינים לגבי תוספת בניה הוא כאשר הבית מחליף בעלות. כלומר, כאשר בעל הבית מוכר את הבית שלו והבעלים החדשים מעוניינים לנצל אחרת את שטח הבית וליהנות משטח בנוי גדול יותר או כאשר רוצים להעלות את ערך הנכס לקראת המכירה.

    מקרה נפוץ נוסף הוא, כאשר בעל הבית רוצה להשכיר את הנכס שלו ולהציע אותו גם למשפחות גדולות, הזקוקות לשטח גדול ומספר גדול של חדרים. כמובן, גם במקרה של השכרה, תוספות הבניה מעלות משמעותית את ערך הנכס וכך הוא גם הופך למבוקש יותר וגם למניב יותר. דוגמה מעט פחות נפוצה, אבל עדיין נפוצה מאוד היא, כאשר בעל הבית רוצה לשדרג את הבית לשימוש עצמי על ידי הוספת מרפסת או חדר נוסף לשימושים כמו חדר עבודה, סטודיו, יחידת דיור ועוד.

    אם יש מקרה שכולנו יכולים להתחבר אליו הוא המקרה הזה: כולנו מכירים את הרגע הזה, שבו המשפחה מתרחבת או שהילדים גדלים ופתאום, הבית שהרגיש לנו כל כך מרווח ונוח עד עכשיו, פתאום הופך לצפוף. הוספת מרפסת או חדר נוסף, יכולה לשנות משמעותית את התחושה בבית!

    image
    מאמרים נוספים
    post-image
    מרפסת החלומות שלכם

    אז אם אתם כבר מתכננים להקים מרפסת פלדה בבית הפרטי או בבניין שלכם ,הגעתם למקום...

    המשך קריאה >
    post-image
    המסע לבניה של המרפסת המושלמת

    הרחבת מרפסות שמש בבניין משותף זו עבודה למקצוענים. כעת, ניקח אתכם למסע בדרך לבניה של...

    המשך קריאה >
    post-image
    מרפסת מיוחדת - כך תוכלו להרגיש את השמש

    אז למה להשקיע עם הוספת מרפסת שמש אתם שואלים? יש לנו כמה סיבות טובות לכך....

    המשך קריאה >