אתם צעד אחת ממרפסת החלומות!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    איך בוחרים מרפסות מעוצבות?

    איך בוחרים מרפסות מעוצבות?

    מרפסות מעוצבות הן אחת הדרישות הפופולאריות כיום בקרב מחפשי ורוכשי דירות. נכון שהרבה מהעיצוב של המרפסת כולל את החפצים והרהיטים שהדיירים מכניסים למרפסת ובמרחב שהם בוחרים לייצר לעצמם בה, אך חלק נרחב מהעיצוב של המרפסת יכול להגיע גם עוד לפני שהדיירים נכנסים לדירה. היום כבר יש דרכים רבות לשחק עם העיצוב והנראות של המרפסות הביתיות, אז למה לא ללכת על זה? אם אתם סקפטיים, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא. אספנו את הטיפים שכל אחד יכול לעשות בכדי להשיג מרפסות מעוצבות בקלות.

    מרפסות מעוצבות – איך אני משיג אותן?

    • שחקו עם הצבעים: המרפסת שלכם ממש לא חייבת להיות אפורה או בצבע הבטון. אתם יכולים לשחק עם צבעי המרפסת כמה שתרצו. לא כל מפעל יוכל לספק לכם את הפלדה בצבע המבוקש, אך תוכלו להוסיף אותו בדרכים אחרות כדוגמת צביעת הקירות או שימוש בפרקט מיוחד.
    • תתפרעו עם תצורת המעקה: ישנם בתים רבים שבוחרים לעזוב את הצורה הריבועית הרגילה של מעקה המרפסת וללכת לקצה, לעצב אותו בצורה שונה לחלוטין. אם גם אתם לא מפחדים להיות שונים, אנחנו מזמינים אתכם לחשוב על דרך לעצב את מעקה המרפסת שלכם כך שיהיה גם מעוצב, גם שימושי וגם מיוחד.
    • גג? ?לא גג? – הרבה אנשים לא מקדישים לכך מחשבה, אך גם לאיטום העליון של המרפסת יש תפקיד בעיצוב שלה. הגג\ המכסה משפיע על כמות האור הנכנסת למרפסת ועל הדרך שבה העין שלנו תופסת אותה. במידה והדבר אפשרי, שקלו האם אתם מעוניינים בכיסוי למרפסת שלכם או שאתם רוצים לתת לשמש לעשות את שלה.
    • כל חלון חשוב: גם חלונות הבית שמתחברים למרפסת משחקים חלק חשוב בעיצוב שלה. נסו לוודא כי העיצוב של השניים תואם וזורם על מנת ליצור הרמוניה ומראה נעים של המרפסת.

    אנחנו מקווים שהצלחנו להראות לכם כמה פשוט יכול להיות התהליך של השגת מרפסות מעוצבות. אם עשינו לכם חשק לעצב גם את המרפסת שלכם, אנחנו ב"אלד יזמות ובנייה בע"מ" מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתחיל בעבודה.

    מאמרים נוספים
    post-image
    מרפסת החלומות שלכם

    אז אם אתם כבר מתכננים להקים מרפסת פלדה בבית הפרטי או בבניין שלכם ,הגעתם למקום...

    המשך קריאה >
    post-image
    המסע לבניה של המרפסת המושלמת

    הרחבת מרפסות שמש בבניין משותף זו עבודה למקצוענים. כעת, ניקח אתכם למסע בדרך לבניה של...

    המשך קריאה >
    post-image
    מרפסת מיוחדת - כך תוכלו להרגיש את השמש

    אז למה להשקיע עם הוספת מרפסת שמש אתם שואלים? יש לנו כמה סיבות טובות לכך....

    המשך קריאה >