אתם צעד אחת ממרפסת החלומות!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    איך מבצעים הרחבת מרפסת שמש בבניין משותף?

    איך מבצעים הרחבת מרפסת שמש בבניין משותף?

    הרצון להרחיב מרפסות הקיימות בבניין לא שייך רק לבעלי הבניין. פעמים רבות גם לדיירים יש רצון להרחיב את מרפסות השמש הקיימות בבניין על מנת להנות יותר מהמרפסת שלהם ולהעלות את שווי הדירות. למרות זאת, אנשים רבים עדיין חוששים ללכת על התהליך ולבצע אותו. על מנת להפיג את החששות, אספנו עבורכם את כל המידע שחשוב שתדעו על הרחבת מרפסת שמש בבניין משותף.

    הרחבת מרפסת שמש בבניין משותף – זה לא מסובך?

    האמת שלא, ההליך הזה ממש לא מסובך. הדבר היחיד שעלול להיות מסובך הוא קבלת הסכמה של 75% מדיירי הבניין. מלבד זאת, ההליך לא אמור להיות מסובך כלל אם עובדים עם אנשי מקצוע איכותיים ומורשים.

    איך מרחיבים מרפסת שמש?

    ישנן מספר שיטות עיקריות בהן משתמשים על מנת להרחיב מרפסת שמש. השיטה הראשונה כוללת יציקות בטון יציבות שעליהן תיבנה התוספת למרפסת. השיטה השנייה נעזרת בפלדה ולמעשה מרחיבה את יתדות הפלדה הקיימות. שיטת העבודה תלויה בחומרים מהם בנויה המרפסת עצמה.

    עם אלו בעלי מקצוע כדאי לעבוד על מנת לבצע הרחבת מרפסת שמש בבניין משותף?

    ישנם כמה בעלי מקצוע שתדרשו לעבוד איתם כדי לבצע הרחבת מרפסות שמש בכל בניין משותף שהוא. ראשית כל, תצטרכו להיעזר באדריכל שיתכנן את ההרחבה ויוודא כי היא אפשרית. לאחר מכן תצטרכו להיעזר בקבלן\חברת בנייה על מנת שיבצעו את הארובה. בשלבים מאוחרים יותר תוכלו להיעזר במעצבי פנים על מנת לעצב את המרפסות עצמן.

    האם יש צורך באישורים מיוחדים על מנת להרחיב מרפסות שמש?

    אכן כן. לאחר שתשבו עם האדריכל ותגבשו את תוכנית הבנייה, תצטרכו להגיש בקשה להיתר בנייה, אישור מהעירייה שצריך לקבל על מנת לבצע כל שינוי במקרקעין בעיר. את האישור תצטרכו להגיש לוועדת התכנון והבנייה של המועצה המקומית ורק לאחר האישור תוכלו להתחיל בהרחבה.

    אנחנו מקווים שהצלחנו לעשות לכם קצת סדר בראש בכל הנוגע להרחבת מרפסת שמש בבניין משותף. במידה ואתם מוכנים כבר להתחיל בתהליך אבל צריכים חברה אמינה שתסייע לכם בתהליך, אנחנו ב"אלד יזמות ובנייה בע"מ" נשמח לעמוד לשירותכם.

    מאמרים נוספים
    post-image
    מרפסת החלומות שלכם

    אז אם אתם כבר מתכננים להקים מרפסת פלדה בבית הפרטי או בבניין שלכם ,הגעתם למקום...

    המשך קריאה >
    post-image
    המסע לבניה של המרפסת המושלמת

    הרחבת מרפסות שמש בבניין משותף זו עבודה למקצוענים. כעת, ניקח אתכם למסע בדרך לבניה של...

    המשך קריאה >
    post-image
    מרפסת מיוחדת - כך תוכלו להרגיש את השמש

    אז למה להשקיע עם הוספת מרפסת שמש אתם שואלים? יש לנו כמה סיבות טובות לכך....

    המשך קריאה >