אתם צעד אחת ממרפסת החלומות!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    איך מתקינים מרפסת שמש מעוצבת?

    איך מתקינים מרפסת שמש מעוצבת?

    מרפסות שמש כבר מזמן הפכו לסוג המרפסות האהוב ביותר על הישראלים, ואנשים רבים רוצים מרפסת שמש מעוצבת וייחודית רק להם. כבר לא נדיר לראות בתים עם מרפסות שמש המעוצבות באופן מגניב וייחודי שבואו נודה באמת- גורמים לכם לקנא ולרצות שגם לכם תהיה מרפסת כזו. אנחנו שואלים- למה לקנא? גם אתם יכולים לעצב את מרפסת השמש שלכם בצורה שאתם רוצים ושתהנו להשתמש בה. כדי שכבר תוכלו להתחיל, אספנו עבורכם כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם לעצב את מרפסת השמש שלכם.

    מרפסת שמש מעוצבת – איך עושים את זה?

    • התחילו בתכנון הבנייה: ישנם לא מעט אנשים שרוצים לבצע טוויסט עיצובי במרפסת השמש שלהם כבר בשלב הבנייה. האם אתם רוצים שמעקות המרפסת ייעשו בצורה מסוימת? רוצים לעצב את גגון המרפסת בצורה שעוד לא נראתה? חשוב להעלות את כל הרעיונות האלה כבר בשלב העיצוב, שהאדריכל והמהנדס יהיו מודעים לכך ויוכלו לעשות את העבודה המדויקת ביותר עבורכם.
    • חשבו על כל השימושים שתעשו במרפסת: האם אתם מתכננים לארח הרבה במרפסת שלכם? האם אתם מתכננים להשתמש בה כמקום לאימוני כושר ביתיים? או שהיא בכלל מקום המחייה של חיית המחמד שלכם? חשוב לחשוב על השימושים השונים של מרפסת השמש שלכם לפני שאתם מתחילים לעצב אותה.
    • שקלו כל רהיט שנכנס למרפסת: בדומה לעיצוב של כל חלל אחר בבית, חשוב לקחת בחשבון את הרהיטים והחפצים שאתם הולכים לשים במרפסת שלכם ולוודא גם שהם מתאימים לקו העיצובי וגם שהם מתאימים לשהייה בחוץ.
    • מלאו את המרפסת בצמחים: מי לא אוהב צמחים? הם דרך מעולה להכניס קצת צבע ירוק וטבע למרפסת, וגם הם יוכלו לשמש אתכם לבישול, חליטות תה או מאכל. אנחנו ממליצים לכם למלא את המרפסת בצמחים ולהשקיע בטיפוח שלהם על מנת שתוכל להיות לכם מרפסת שמש חגיגית במיוחד.

    אנחנו מקווים שהצלחנו להראות לכם שלדאוג לעצמכם למרפסת שמש מעוצבת זו לא משימה כל כך מורכבת ששווה את העבודה. אם גם אתם רוצים מרפסת שמש מעוצבת משלם, אנחנו ב"אלד יזמות ובנייה בע"מ" נשמח לעמוד לשירותכם!

    מאמרים נוספים
    post-image
    מרפסת החלומות שלכם

    אז אם אתם כבר מתכננים להקים מרפסת פלדה בבית הפרטי או בבניין שלכם ,הגעתם למקום...

    המשך קריאה >
    post-image
    המסע לבניה של המרפסת המושלמת

    הרחבת מרפסות שמש בבניין משותף זו עבודה למקצוענים. כעת, ניקח אתכם למסע בדרך לבניה של...

    המשך קריאה >
    post-image
    מרפסת מיוחדת - כך תוכלו להרגיש את השמש

    אז למה להשקיע עם הוספת מרפסת שמש אתם שואלים? יש לנו כמה סיבות טובות לכך....

    המשך קריאה >