אתם צעד אחת ממרפסת החלומות!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    בניית מרפסת תלויה – האם זה משתלם?

    בניית מרפסת תלויה – האם זה משתלם?

    מרפסת נהייתה דרישה לגיטימית ופופולארית במיוחד שאפילו גורמת לשוכרים\קונים פוטנציאליים לוודא על נכס במידה ואין בו מרפסת אחת. בניית מרפסת תלויה נשמעת אולי כמו משימה קשה או מורכבת במיוחד, אבל האמת היא? ההפך הוא הנכון. סוקרנתם? אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא.

    בניית מרפסת תלויה – האם זה משתלם לי?

    וודאי שכן. הוספת מרפסת תלויה לנכס או דירה מסוימת יכולה להעלות את שווי הנכס בעשרות אחוזים! תוכלו להפיק שנים של הנאה ושימוש במקום הנוסף לאחר בניית המרפסת התלויה שלכם.  חלל המרפסת יוכל לשמש אתכם או את הדיירים שלכם למגוון רב של שימושים – פינת משחקים לילדים, גינה קטנה, מקום לבצע אימוני כושר ביתיים או סתם מקום לארח בו את האנשים שאתם אוהבים.

    כמה זמן נמשכת בנייה של מרפסת תלויה?

    הודות לחומרי הפלדה הקלים בהם משתמשים בבניית המרפסות התלויות, זמן עבודת התקנת המרפסת הפך לקצר במיוחד ביחס להתקנה של מרפסות אחרות ויכול להסתכם גם בחודשי עבודה בודדים בסך הכל, כולל הכנת חלקי המרפסת במפעל ייעודי וההתקנה בדירה. תשוו את זה לכמעט שנת עבודה שיש לבצע על מנת להתקין סוגים אחרים של מרפסות- מונחת בידיכם האופציה המשתלמת ביותר.

    האם יש צורך באישורים מיוחדים על מנת לבנות מרפסת תלויה?

    כמובן. כמו בכל פרויקט בנייה שהוא, עליכם להשיג אישורים להוספת המרפסת מהרשות המקומית בה אתם גרים, אישור תוכניות הבנייה, אישור של מהנדס מקצועי אודות הבנייה ועוד. במידה ואתם בעלי נכס\קבוצת דיירים שמעוניינים לבנות מרפסות תלויות בכל הבניין – שקלו להעסיק חברת בנייה מקצועית שתתמודד גם עם כאב הראש הבירוקרטי וגם עם תהליך הבנייה עבורם.

    באילו אנשי מקצוע כדאי להיעזר כשרוצים לבנות מרפסת תלויה?

    אנשי המקצוע המרכזיים שנהוג להיעזר בהם בתהליך זה הם קבלן\חברת הבנייה, אדריכל ומהנדס. תוכלו להיעזר במגוון אנשי מקצוע בהתאם לסיטואציה הספציפית שלכם.

    אנחנו מקווים שהצלחנו להראות לכם שתהליך בניית מרפסת תלויה לא חייב להיות כל כך נורא. אם עשינו לכם חשק ואתם כבר רוצים מרפסת אחת משלכם, אנחנו ב"אלד יזמות ובנייה בע"מ" נשמח לעמוד לשירותכם.

    מאמרים נוספים
    post-image
    מרפסת החלומות שלכם

    אז אם אתם כבר מתכננים להקים מרפסת פלדה בבית הפרטי או בבניין שלכם ,הגעתם למקום...

    המשך קריאה >
    post-image
    המסע לבניה של המרפסת המושלמת

    הרחבת מרפסות שמש בבניין משותף זו עבודה למקצוענים. כעת, ניקח אתכם למסע בדרך לבניה של...

    המשך קריאה >
    post-image
    מרפסת מיוחדת - כך תוכלו להרגיש את השמש

    אז למה להשקיע עם הוספת מרפסת שמש אתם שואלים? יש לנו כמה סיבות טובות לכך....

    המשך קריאה >