אתם צעד אחת ממרפסת החלומות!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    האם משתלם לבצע הרחבת מרפסות?

    האם משתלם לבצע הרחבת מרפסות?

    בתים רבים בישראל כיום מעוניינים להרחיב את המרפסת שלהם מסיבות שונות ומגוונות. עם זאת, עדיין יש ישראלים רבים שחוששים לבצע את התהליך משום שהוא נראה להם מסובך, מסורבל ומפחיד. אנחנו כאן כדי להראות לכם שזה ממש לא נכון, והליך הרחבת מרפסות יכול רק לשדרג את איכות החיים שלכם. סקרנו אתכם? אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא.

    למה לי לבצע הרחבת מרפסות?

    השאלה האמיתית היא – למה לא? הרחבת המרפסת הביתית שלכם יכולה לסייע לכם רבות ולשפר את איכות החיים שלכם. ככל שהמרפסת גדולה יותר כך תוכלו לארח בה ביתר נוחות, להשתמש בה למגוון רחב יותר של שימושים (במידה והיא מקורה אפשר ממש להשתמש בה כחדר נוסף) ועוד. בנוסף, ככל שהמרפסת גדולה יותר – שווי הדירה והנכס עולים יחד איתה.

    מהו הגודל המקסימלי אליו אוכל להרחיב את המרפסת שלי?

    על פי החוק הישראלי כיום, תוכלו להרחיב את המרפסת בדירה שלכם לגודל של עד 12 מטרים מרובעים מבלי צורך באישורי בנייה מיוחדים. במידה ותרצו להרחיב את המרפסת שלכם מעבר לסדר גודל זה, תצטרכו לקבל אישורים מהעירייה ומקבלן הבנייה.

    האם ניתן להרחיב כל מרפסת?

    לצערנו, לא ניתן להרחיב כל מרפסת באשר היא. מרבית המרפסות כן ניתנות להרחבה אך ישנם מקרים בהם יסודות הבניין ישנים למדי או שיש איזושהי בעיה אחרת בבניין שלא תאפשר לו להחזיק את המשקל הנוסף של המרפסת המורחבת. על מנת למנוע אי נעימויות ובעיות, בדקו כי תשתיות הבניין שלכם חזקות מספיק על מנת לשאת את ההרחבה.

    מה יותר זול – הרחבת מרפסת או בניית מרפסת חדשה?

    הרחבת מרפסת קיימת זולה באופן משמעותי מבניית מרפסת חדשה, הן מבחינת הסכומים שתצטרכו להשקיע בכל אחת מהפרויקטים והן מבחינת הזמן שתצטרכו להשקיע בהם. ההבדלים בין הפרויקטים מגיעים לרוב לפערים של אלפי שקלים.

    אנחנו מקווים שהצלחנו להראות לכם שהליך הרחבת מרפסות הוא ממש לא מאיים כמו שחשבתם. אם הצלחנו להפיג לכם את כל החששות ואתם כבר רוצים להרחיב את המרפסת שלכם, אנחנו ב"אלד יזמות ובנייה בע"מ" נשמח לעמוד לשירותכם.

    מאמרים נוספים
    post-image
    מרפסת החלומות שלכם

    אז אם אתם כבר מתכננים להקים מרפסת פלדה בבית הפרטי או בבניין שלכם ,הגעתם למקום...

    המשך קריאה >
    post-image
    המסע לבניה של המרפסת המושלמת

    הרחבת מרפסות שמש בבניין משותף זו עבודה למקצוענים. כעת, ניקח אתכם למסע בדרך לבניה של...

    המשך קריאה >
    post-image
    מרפסת מיוחדת - כך תוכלו להרגיש את השמש

    אז למה להשקיע עם הוספת מרפסת שמש אתם שואלים? יש לנו כמה סיבות טובות לכך....

    המשך קריאה >