אתם צעד אחת ממרפסת החלומות!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    המדריך להוספת מרפסות שמש בהוד השרון

    אם יצאתם לאחרונה מדירתכם והסתובבתם ברחובות הסמוכים, סביר להניח שנתקלתם בתופעה הנפוצה של הוספת מרפסות לחזיתות בנייני מגורים.

    גם בניינים לא חדשים שינו לפתע את החזית ומתהדרים במרפסות חדשות.

    בישראל בה השמש נוכחת ברוב ימות השנה, הגיעו רבים למסקנה שהוספת מרפסת תלויה לדירתם תשדרג את איכות החיים שלהם ותעלה את ערך הדירה.

    הגעתם גם אתם למסקנה שאתם מעוניינים בהוספת מרפסת? כיצד מתקדמים? מה מחיר מרפסת?

    השלב הראשון בכל פרויקט של הוספת מרפסת יהיה גיוס דיירים נוספים כשותפים בפועל לפרויקט.

    ככל שדיירים רבים יותר יצטרפו, כך תפחת עלות הוספת מרפסת ואתם צפויים להיתקל בהתנגדות מעטה יותר לרעיון, אם בכלל.

    בעבר, משך זמן הביצוע של פרויקט שכזה היה ארוך והוא היה כרוך בהפרעה ממושכת לשגרת החיים של הדייריים משום שהיה מדובר במרפסות בטון שחייבו יציקות בטון ועבודות לא נקיות בשטח הבניין, כאשר כל העבודה התבצעה באתר, מה שהאריך את משך חשיפת הדיירים לעבודות, על כל ההפרעה הכרוכה בכך.

    כיום, נהוג להוסיף לבנייני מגורים מרפסות פלדה או בשמן האחר מרפסות תלויות. מדובר במרפסות קלות יותר שאינן מצריכות עמודי בטון מגושמים לתמיכה משום משקלן הנמוך יותר, שמלבד ההפרעה הויזואלית שהם גורמים, הם גם תופסים שטח נדל”ני יקר.

    מרפסות פלדה מיוצרות במפעל מחוץ לאתר העבודות ומובאות למקום להתקנה, כך שההפרעה לשגרת החיים של הדיירים מצומצמת יותר ותקופת הביצוע קצרה יותר.

    לאחר שהתגברתם על הסתייגות הדיירים מההפרעה לשגרת חייהם, ניתן להתקדם.

    טרם שמתחילים בתהליך הוספת מרפסות תלויות לדירות, יש צורך לקבל היתר מהועדה לתכנון ובניה של הרשות המקומית. כל עוד אין התנגדות של הדיירים ובהנחה שלא חורגים משטח הבניה בהתאם לתקנות, ניתן לצפות לקבלת היתר בניה, בכפוף לכך שהמסמכים מוגשים בצורה נאותה כנדרש לאחר בדיקת היתכנות על ידי בעל מקצוע והכנת המסמכים הנדרשים.

    על מנת להתקדם בתהליך, יש צורך לבחור בקבלן מבצע ולקבל החלטות ביחס למפרט המרפסות, כשלכל החלטה שכזאת יש השלכה על מחיר המרפסת, על הערך שתוסיף לדירה ועל איכות החיים המשודרגת שתעניק לדיירים.

    כך לדוגמה יצטרכו הדיירים לקבל החלטות ביחס לגימור המרפסת, סוג הרצפה (אריחים, קרמיקה, פורצלן, דק עץ ועוד), אופי המעקה, מס’ נקודות חשמל וכדו’.

    בעת בחירת קבלן, חשוב לשכור את שירותיו של קבלן עם נסיון מוכח בתחום הוספת מרפסות, כזה שיוכל להציג בפניכם גלריית עבודות ורשימת לקוחות מרוצים-ממליצים.

    פרויקט הוספת מרפסות איננו אמור להיות מעיק, כל עוד הוא מבוצע על ידי קבלן המלווה אתכם בכל שלבי הפרויקט, הקשוב לצרכיכם לפני, במהלך ואף לאחר סיום העבודות, קבלן המקפיד על עמידה בלוחות הזמנים שנקבעו, על איכות העבודה והחומרים.

    לאלד יזמות ובניה נסיון של שנים רבות בביצוע פרויקטים מוצלחים של הוספת מרפסות שמש בהוד השרון ובכל רחבי הארץ וניתן למצוא מרפסות פרי עבודתנו גם בחיפה והקריות, בנתניה, רעננה, כפר סבא וערים נוספות באזור, כמו גם בתל אביב.

    הנכם מוזמנים לתאם עמנו פגישת היכרות וייעוץ ללא התחייבות, במהלכה נסביר לכם כיצד תוכלו להגשים את חלומכם בתקופה קצרה יחסית.

    מאמרים נוספים
    post-image
    מרפסת החלומות שלכם

    אז אם אתם כבר מתכננים להקים מרפסת פלדה בבית הפרטי או בבניין שלכם ,הגעתם למקום...

    המשך קריאה >
    post-image
    המסע לבניה של המרפסת המושלמת

    הרחבת מרפסות שמש בבניין משותף זו עבודה למקצוענים. כעת, ניקח אתכם למסע בדרך לבניה של...

    המשך קריאה >
    post-image
    מרפסת מיוחדת - כך תוכלו להרגיש את השמש

    אז למה להשקיע עם הוספת מרפסת שמש אתם שואלים? יש לנו כמה סיבות טובות לכך....

    המשך קריאה >