אתם צעד אחת ממרפסת החלומות!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    השלבים השונים עד להקמה של מרפסת

    השלבים השונים עד להקמה של מרפסת

    בעת רכישה של דירה לא תמיד יש לנו את הכסף הדרוש כדי לשפץ אותה ולהפוך אותה לדירה עליה תמיד חלמנו. אבל אם יש לכם רצון להקים תוספת מרפסת לבניין קיים, עליכם לדעת כי האפשרות הזו בהחלט קיימת. במאמר הבא נסקור בקצרה את השלבים השונים עד להקמה של מרפסת חדשה, כזו שתשפר את איכות החיים שלכם בעשרות מונים.

    מה צריך לדעת על תוספת מרפסת לבניין קיים

    ראשית, עליכם לקבל היתר בניה מהוועדה המקומית: תוספת מרפסת לבניין קיים זה לא פרויקט אותו אפשר להתחיל בלי לקבל את האישורים הרלוונטים מוועדת התכנון והבנייה של המועצה המקומית. תוספת מרפסת לבניין קיים דורשת מכם להכין תכנית בניה מסודרת בליווי אדריכל מנוסה. בנוסף, תדרשו להביא את אישורם של לפחות 75% מבעלי הדירות הנוספים באותו בניין. כל עוד תבחרו לעבוד בשיתוף פעולה עם איש מקצוע מנוסה, הרי שמשך הזמן עד לקבלת היתר הבניה יהיה קצר יותר והתהליך כולו יהפוך הרבה יותר יעיל.

    שנית, עליכם לזכור כי המרפסת מוסיפה לשטח הדירה שלכם ויש לזה השלכות: בערים מסוימות תשלום הארנונה נקבע על פי שטח הדירה וגם שטח המרפסת. תוספת מרפסת לבניין חדש דורשת מכם לעבור על כל הפרטים כדי לא להיקלע לסבך בירוקרטי לא פשוט בדיעבד.

    שלוש, דעו כי אין שום סיבה להתמהמה: אנחנו יכולים לחיות את החיים במלואם ואנחנו יכולים לוותר על החלומות שלנו כי תמיד יש תירוץ טוב למה עכשיו זה לא הזמן המתאים. תוספת מרפסת לבניין קיים זה לא מורכב. כאמור, בחירה של אנשי מקצוע מנוסים תהפוך את הפרויקט זול יותר, מהיר יותר וכזה שבסופו תעלו את איכות החיים שלכם באופן משמעותי.

    יש לכם על מי לסמוך

    חברת 'אלדד יזמות' שמחה לספק פתרונות בניה עבור קהל לקוחות נאמן כבר שלושים שנה. הניסיון בצירוף צוות עובדים מיומן הנעזר במכשור מתקדם, עוזר לנו לספק לכם את המענה המדויק בכל פעם מחדש. נשמח לדבר אתכם ולהבין כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם עוד היום. לפרטים ולמתן מענה לשאלות אנחנו זמינים בטלפון ובאתר.

    מאמרים נוספים
    post-image
    מרפסת החלומות שלכם

    אז אם אתם כבר מתכננים להקים מרפסת פלדה בבית הפרטי או בבניין שלכם ,הגעתם למקום...

    המשך קריאה >
    post-image
    המסע לבניה של המרפסת המושלמת

    הרחבת מרפסות שמש בבניין משותף זו עבודה למקצוענים. כעת, ניקח אתכם למסע בדרך לבניה של...

    המשך קריאה >
    post-image
    מרפסת מיוחדת - כך תוכלו להרגיש את השמש

    אז למה להשקיע עם הוספת מרפסת שמש אתם שואלים? יש לנו כמה סיבות טובות לכך....

    המשך קריאה >