אתם צעד אחת ממרפסת החלומות!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    התקנת מעלית – כל מה שחשוב

    בעבר, כשזוג צעיר קנה דירה בקומה גבוהה, הוא עשה זאת מתוך הבנה שנגזר עליו לטפס במעלה המדרגות כל עוד הוא מתגורר באותו בניין.

    הטיפוס הזה לא היה ואיננו משימה פשוטה גם לזוגות צעירים ובריאים בסיטואציות מסויימות בהן הידיים עמוסות בשקיות מהסופרמרקט או בתינוקות, או כשחלילה מי מבני המשפחה סובל מבעיה כלשהי ברגליו או בעיית בריאות אחרת.

    בנוסף, גם לזוג צעיר יש הורים מבוגרים המגיעים לבקר מידי פעם וגם בהם יש צורך להתחשב.

    אף אם הכל טוב ותקין ולא קיים קושי לעלות ברגל במעלה המדרגות לקומה שלישית או רביעית, עדיין הרבה יותר נוח להגיע לשם במעלית ובזמנים בהם שמים דגש על שיפור איכות חיים, מי לא ירצה להתפנק ולעלות בנוחות אל דירתו בקומה הגבוהה, במיוחד בסיומו של יום מתיש?

    התקנת מעלית מסייעת גם למכור דירה בקומה גבוהה, שכן כיום כשכולנו מוקפים וטובעים בים של אביזרים שנועדו להקל על חיינו, רבים יוותרו על רכישת דירה בקומה גבוהה ללא מעלית ואחרים ילחצו על בעל הדירה להפחית במחיר.

    בעבר, כאמור, מי שקנה דירה בקומה גבוהה ללא מעלית נאלץ לקבל את המצב כגזירה משמיים, כשעל מנת לשנות את המצב היה צורך להחליף דירה. כיום אין זה כך.

    אם הנכם מתגוררים בחיפה או הקריות, דעו לכם כי קיימת דרך להתקנת מעלית בבניין קיים, זאת בתנאי שמצאתם את הקבלן המתאים, שהינו בעל נסיון בביצוע עבודות מסוג זה.

    לאלד יזמות ובניה נסיון עשיר בהתקנת מעליות בבתים משותפים ואחרים בקריות ולקוחותינו המרוצים שזכו לשדרג את איכות החיים וגם את ערך דירתם כמובן יעידו על הנוחות הרבה שהמעלית הכניסה לחייהם.

    התקנת מעלית בבניין קיים, כמוה כהוספת איבר זר לגוף וחשוב שהרצון בשדרוג חוויית המגורים לא יבוא על חשבון העיצוב והיופי.

    אנו משלבים את המעלית בבניין הקיים ומציעים פתרונות עיצוב מגוונים שיגרמו לכך שהמעלית החדשה תיטמע בבניין הקיים כאילו היתה שם מימים ימימה.

    אנו נדאג לכך שהפיר של המעלית לא יכביד על העין וכך לדוגמה נציע במקומות מסויימים פיר שקוף ובמקומות אחרים הוא יחופה באבן בסגנון החיפוי של הבניין על מנת שייראה טבעי ומשתלב.

    הנכם מוזמנים לקבוע איתנו פגישה ואנו נסביר לכם כיצד התקנת מעלית בבניין המגורים שלכם הינה בגדר חלום אפשרי שהגשמנו לרבים ונשמח להגשים גם לכם.

    פנו אלינו עוד היום ולא תתאכזבו!

    הוספת מעלית לבניין

    היום מעלית היא כבר ממש סטנדרט בבניינים רבים, ויש לא מעט אנשים שיפסלו דירה מסוימת אם היא ממוקמת בבניין שאין בה מעלית. עם זאת, עדיין יש בעלי דירות\ דיירים רבים שכלל לא שוקלים להוסיף מעלית לבניין שבבעלותם, בעיקר בגלל הפחד מהעבודה הממושכת. אבל האמת היא שהוספת מעלית יכולה לעשות רק טוב הן עם הדיירים והן עם הבניין. רוצים לשמוע עוד? המשיכו לקרוא.

    הוספת מעלית לבניין – למה לי לעשות את זה?

    מעבר למשיכת דיירים פוטנציאליים, הוספת מעלית לבניין יכולה להעלות את ערך הבניין ואת ערך הדירות בו. בנוסף חשוב לזכור שלא כל האנשים יכולים לטפס במדרגות בכל יום, כמה פעמים ביום, בעיקר ילדים, אנשים מבוגרים או אנשים בעלי נכות מסוימת.

    האם אני יכול להחליט לבד על הוספת מעלית לבניין?

    לא. להחלטה האם להוסיף מעלית לבניין צריכים להיות שותפים כל בעלי הדירות בבניין, ועליהם להשיג רוב של לפחות שני שליש מבעלי הדירות על מנת שתוכלו להניע את הפרויקט. במידה ויש הסכמה, גם דיירים שסירבו לבנייה יאלצו לקחת חלק בתשלומים על הוספת המעלית, לכן חשוב ומומלץ להגיע להבנות והסכמות עם כלל בעלי הדירות בבניין.

    האם ניתן להוסיף מעלית לכל בניין?

    לצערנו, לא ניתן להוסיף מעלית לכל בניין. יש לבדוק כל מקרה לגופו ולבחון את היסודות של כל בניין ובניין על מנת לוודא שניתן להוסיף לו מעלית. על המהנדס והאדריכל הממונים על העבודה לבדוק את תשתיות הבניין ולוודא שהם יוכלו לעמוד בעומס.

    האם צריך אישורים מיוחדים על מנת להוסיף מעלית לבניין?

    כן. כמו כל שינוי במקרקעין, על מנת לבנות מעלית בתוך כל בניין שהוא יש צורך לקבל אישור מוועדת תכנון ובנייה של הרשות המקומית בה הבניין נמצא. רק לאחר אישור של הוועדה תוכלו להתחיל בעבודה.

    אנחנו מקווים שהצלחנו להפיג לכם קצת את החששות בכל הנוגע להוספת מעלית לבניין קיים. אם אתם כבר מוכנים להתחיל בבנייה אבל לא מצאתם את חברת הבנייה שתעשה עבורכם את העבודה הטובה ביותר, אנחנו ב"אלד יזמות ובנייה בע"מ" נשמח לעמוד לשירותכם.

    מאמרים נוספים
    post-image
    מרפסת החלומות שלכם

    אז אם אתם כבר מתכננים להקים מרפסת פלדה בבית הפרטי או בבניין שלכם ,הגעתם למקום...

    המשך קריאה >
    post-image
    המסע לבניה של המרפסת המושלמת

    הרחבת מרפסות שמש בבניין משותף זו עבודה למקצוענים. כעת, ניקח אתכם למסע בדרך לבניה של...

    המשך קריאה >
    post-image
    מרפסת מיוחדת - כך תוכלו להרגיש את השמש

    אז למה להשקיע עם הוספת מרפסת שמש אתם שואלים? יש לנו כמה סיבות טובות לכך....

    המשך קריאה >