אתם צעד אחת ממרפסת החלומות!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    מדוע כדאי לבחור במרפסת בטון?

    מדוע כדאי לבחור במרפסת בטון?

    מרפסות בטון הן אולי סוג המרפסות הנפוץ היום בישראל. אתם יודעים על מה אנחנו מדברים, אותן מרפסות כבדות יחסית שניתן לראות בבניינים הישנים יותר. עם זאת, בשנים האחרונות יש ממש תחייה מחדש של סוג זה של מרפסות, והיום ניתן לראות אותם גם בבניינים חדשים ומודרניים יותר. אם גם אתם שוקלים לבנות מרפסת בטון אצלכם בבניין אבל יש לכם עדיין עוד קצת שאלות, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא.

    למה כדאי לי לבנות מרפסת בטון?

    אחד היתרונות הבולטים של מרפסות הבטון הוא היציבות שהם נותנים, הן במרחב הפיזי והן בתחושה שהם משרים על המשתמשים במרפסות. מרפסות הבטון הן מרפסות שידועות ביכולת שלהן להחזיק מעמד במשך תקופת זמן ארוכה, מה שיחסוך לכם הרבה כסף וזמן של התעסקויות בתיקונים ושיפוצים חוזרים.

    מה הופך את מרפסות הבטון ליציבות כל כך?

    סוד הקסם של יציבות מרפסות הבטון טמון בשני אלמנטים עיקריים: חוזקו של הבטון ועמודי התמיכה. כולנו כבר מכירים את הבטון ויודעים שהוא חומר חזק שמשמש את עולם הבנייה כבר שנים רבות, על כך אין צורך לפרט. עמודי התמיכה, העשויים גם הם בטון, הם אלו שמחזיקים את המרפסת באוויר ושומרים על היושבים בה. ברגע שעמודי התמיכה נעשים מתערבות איכותית של חומרי בטון- תוכלו להיות רגועים ובטוחים כשאתם יושבים במרפסת לכוס קפה או כדי לנשוף אוויר צח.

    האם אוכל לעצב את מרפסת הבטון שלי?

    בדרך מסוימת- כן. אמנם לא תוכלו לשחק יותר מדי עם צבע החומר או עם קווי המתאר של המרפסת הגמורה, אך תוכלו לעצב בדרך האהובה עליכם את החיפויים החיצוניים והפנימיים של המרפסת. תוכלו לשחק עם הצבעים, הטקסטורות ואפילו עם המרקמים על מנת להציג את הטעם העיצובי האישי שלכם במרפסת. אנשים רבים אוהבים לשים חיפוי דמוי פרקט\ עץ על מרפסת הבטון שלהם, ואתם

    אנחנו מקווים שהצלחנו לעשות לכם קצת סדר בראש בכל הנוגע למרפסות בטון. אם אתם מעוניינים לבנות אחת גם בבניין שלכם, אנחנו ב"אלד יזמות ובנייה בע"מ" נשמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם בכל דרך.

    מאמרים נוספים
    post-image
    מרפסת החלומות שלכם

    אז אם אתם כבר מתכננים להקים מרפסת פלדה בבית הפרטי או בבניין שלכם ,הגעתם למקום...

    המשך קריאה >
    post-image
    המסע לבניה של המרפסת המושלמת

    הרחבת מרפסות שמש בבניין משותף זו עבודה למקצוענים. כעת, ניקח אתכם למסע בדרך לבניה של...

    המשך קריאה >
    post-image
    מרפסת מיוחדת - כך תוכלו להרגיש את השמש

    אז למה להשקיע עם הוספת מרפסת שמש אתם שואלים? יש לנו כמה סיבות טובות לכך....

    המשך קריאה >