אתם צעד אחת ממרפסת החלומות!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    מהו התהליך של הוצאת היתר בנייה?

    מהו התהליך של הוצאת היתר בנייה?

    תהליך של הוצאת היתר בנייה נשמע למרבית האנשים כמו תהליך מעייף ומעיק, אך האמת היא שהוא הרבה יותר פשוט ממה שאתם חושבים. על מנת לעשות לכם קצת סדר, אספנו עבורכם את כל המידע שצריך לדעת אודות הוצאת היתר בנייה.

    מה זה בכלל היתר בנייה?

    היתר בנייה הוא אישור שצריך לקבל מידי הוועדה לתכנון ובנייה בכל רשות מקומית שהיא על מנת לבצע כל סוג של עבודות ושינוי במקרקעין בעיר. ההיתר כולל תיאור מילולי של בקשת העבודה ושרטוטים של העבודה המתוכננת.

    אז איך מבצעים את תהליך הוצאת היתר בנייה?

    1. הכנה: עוד לפני שאתם מגישים את הבקשה עצמה, יש כמה הכנות שצריך לעשות. ראשית עליכם להשיג 'עורך בקשה' (אדריכל\ מהנדס\ הנדסאי) שיגיש את הבקשה בשמכם. בנוסף, עליכם לבקש מידע להיתר שיפרט לכם את כל השלבים הקטנים יותר שצריך לבצע, קבלת המידע יכולה לקחת קצת זמן. לאחר שקיבלתם את המידע, תוכלו לתכנן את העבודה יחד עם בעלי המקצוע ולהכין את בקשת הבנייה שלכם שתוגש לוועדה.
    2. הגשת ההיתר: לאחר שסיימתם לתכנן ולעצב רעיונית את העבודה תוכלו להגיש את הבקשה שלכם לוועדה. חברי הוועדה יבדקו שהבקשה כוללת את כל המסמכים הנדרשים על מנת שהם יוכלו לבחון את הבקשה שלכם כמו שצריך. במידה ואישורו את הבקשה שלכם, הוועדה תבדוק שהתכנון שלכם לא פוגע בבטיחותו של המבנה.
    3. תשלומים: במידה והכל עובר בשלום, תקבלו מהוועדה בקשה לתשלום עבור מספר אספקטים של העבודה כמו אגרת בנייה, היטלים, השבחות וכדומה. כ-5 ימים לאחר התשלום כבר תקבלו את היתר הבנייה שלכם.
    4. כמה סידורים אחרונים: לא תוכלו להתחיל ישירות בעבודה לאחר שהיתר הבנייה בידיכם. יהיה עליכם לבצע כמה סידורים אחרונים ודרישות שונות שיכולות להשתנות בין הרשויות המקומיות השונות. אנחנו ממליצים לכם בחום לפנות מראש לראשות המקומית שלכם ולהבין מה יהיה עליכם להגיש ולעשות טרם התהליך.

    אנחנו מקווים שהצלחנו להראות לכם שהתהליך הזה לא כזה נורא. כשתסיימו עם התהליך ותגיעו לשלב הבנייה, אנחנו ב"אלד יזמות ובנייה בע"מ" נשמח לעמוד לשירותכם!

    מאמרים נוספים
    post-image
    מרפסת החלומות שלכם

    אז אם אתם כבר מתכננים להקים מרפסת פלדה בבית הפרטי או בבניין שלכם ,הגעתם למקום...

    המשך קריאה >
    post-image
    המסע לבניה של המרפסת המושלמת

    הרחבת מרפסות שמש בבניין משותף זו עבודה למקצוענים. כעת, ניקח אתכם למסע בדרך לבניה של...

    המשך קריאה >
    post-image
    מרפסת מיוחדת - כך תוכלו להרגיש את השמש

    אז למה להשקיע עם הוספת מרפסת שמש אתם שואלים? יש לנו כמה סיבות טובות לכך....

    המשך קריאה >