אתם צעד אחת ממרפסת החלומות!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    מהי מרפסת שמש?

    מהי מרפסת שמש?

    אנחנו בטוחים שכבר שמעתם את המושג "מרפסת שמש" לפחות פעם אחת בחייכם, במיוחד אם אתם בדיוק בונים או משפצים את הדירה שלכם, אבל האם אתם באמת יודעים מה זה אומר? למה בכלל צריך אותה? איך אפשר לעצב אותה? האם כדאי לבנות אותה בכלל? אם אתם עדיין מסתבכים עם השאלות האלה אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא. אספנו עבורכם את התשובות לכל השאלות החשובות בנוגע למרפסות שמש.

    מה זה בכלל מרפסת שמש?

    מרפסת שמש היא סוג המרפסת שאנחנו רואים בבתים רבים, מרפסת שהיא כן בשטח הבית אך לא לחלוטין בתוכו. נהוג להתקין את מרפסת השמש כשהיא פונה אל מחוץ לנכס אך היא גם יכולה להיות תלויה, ממוקמת על עמודים או על גג של פנטהאוז או וילה. במרבית המקרים המרפסת מותקנת עם חלון גדול שמאפשר כניסה של אור שמש טבעי לנכס, ואולי מכאן שמה.

    למה לי לעשות מרפסת שמש?

    יש למרפסות השמש יתרונות רבים מעבר לאור הטבעי והנעים שהיא מכניסה. חשבתם על כך שהאור הטבעי יוכל לעזור לכם לחסוך בהוצאות החשמל שלכם? יתרה מזאת, הוספת מרפסת שמש לדירה מגדילה את נפח הדירה, ובכך גם את הערך שלה. מרפסת שמש היא גם פתרון מעולה למי שרוצה טיפת ירוק וטבע אך לא יכול להשקיע בחצר בבית. תוכלו למלא את המרפסת שלכם בפרחים, עציצים, צמחי תבלין ובעוד דברים נוספים שיספקו תחליף נהדר ועירוני לחצר.

    האם אוכל לעצב את מרפסת השמש שלי?

    וודאי שכן! אדריכלים ומעצבים כבר יודעים שלאנשים חשוב לקחת חלק פעיל בעיצוב של כל חלק וחלק בנכס שלהם, ומרפסות השמש לא יוצאות דופן. תוכלו לעצב את מרפסת השמש שלכם בהתאם לקו העיצובי הכולל של הבית או בדרך יצירתית אחרת. כבר יש לכם רעיון? שתפו את האדריכל וודאו שהדבר אפשרי.

    אנחנו מקווים שהצלחנו לספק לכם את התשובות שהייתם צריכים בנוגע למרפסות שמש. אם עשינו לכם חשק לבנות אחת משלם, אנחנו ב" אלד יזמות ובנייה בע"מ" נשמח לעמוד לשירותכם, לייעץ ולבנות עבורכם את מרפסת השמש הטובה ביותר.

    מאמרים נוספים
    post-image
    מרפסת החלומות שלכם

    אז אם אתם כבר מתכננים להקים מרפסת פלדה בבית הפרטי או בבניין שלכם ,הגעתם למקום...

    המשך קריאה >
    post-image
    המסע לבניה של המרפסת המושלמת

    הרחבת מרפסות שמש בבניין משותף זו עבודה למקצוענים. כעת, ניקח אתכם למסע בדרך לבניה של...

    המשך קריאה >
    post-image
    מרפסת מיוחדת - כך תוכלו להרגיש את השמש

    אז למה להשקיע עם הוספת מרפסת שמש אתם שואלים? יש לנו כמה סיבות טובות לכך....

    המשך קריאה >