אתם צעד אחת ממרפסת החלומות!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    מוצר פופולרי המשמש ענפי תעשייה רבים

    מוצר פופולרי המשמש ענפי תעשייה רבים

    בטון משמש את ענפי התעשייה השונים עוד מראשית המהפכה התעשייתית. השם הגיע אלינו מהמילה הצרפתית Beton ולמעשה מדובר על תערובת של חול, חצץ, חומר אלסטי בשם צמנט ומים. שימוש באותם חומרים בצורות שונות יאפשר לנו ליצור סוגים שונים של בטון. החומר נחשב פופולארי בהקמה של מרפסות בטון ממספר סיבות:

    1. בטון נחשב לחומר יציב אשר יכול לשמש אותנו לאורך זמן
    2. החומר יכול לשמש אותנו בדרכים מגוונות. למשל, אנחנו יכולים להשתמש בו כדי להקים את המרפסת וליצור את הקונסטרוקציה על גביה נוכל להניח חיפוי באמצעות ריצוף וכן הלאה. נוכל גם להשתמש בחומר כדי לעצב את המרפסת עצמה. באמצעות בטון מוחלק וכן הלאה.
    3. בטון הוא חומר זול באופן יחסי. ירידה בתשומות הבניה מאפשרת לנו לבנות בזול.

    אז איך נראה תהליך הבניה של מרפסות בטון

    קודם כל, חשוב לפנות לאנשי מקצוע מיומנים כדי להשיג את האישורים הדרושים וכדי שתהיה לכם תוכנית מסודרת ביד. אל תשכחו, בניה של מרפסות בטון היא בסופו של דבר פעולה מורכבת. אנחנו לא רוצים חלילה להעמיד אתכם בסכנה או מי מעוברי האורח העוברים מתחת למרפסת. בתהליך התכנון אנחנו כמובן נשאל אתכם למה אתם מצפים וניצור תוכנית אשר תכלול בתוכה אלמנטים עיצוביים אשר יוסיפו חן למרפסת עצמה. שכן בסופו של יום, המטרה היא להעלות את איכות החיים שלכם ולא רק לתת מענה טכני.

    בהמשך תתבצע העבודה בפועל, תוך שימוש בכלים מתקדמים. אנשי צוות מנוסים יבצעו את העבודה במהירות אבל בלי לוותר על הפרטים הקטנים. בתום העבודה, נוכל לגשת לפן העיצובי. בין אם תרצו לרצף את המרפסת מחדש, לסדר ריהוט חדש או להניח עציצים.

    אנחנו ממתינים לכם ממש עכשיו

    כאמור, הקמה של מרפסות בטון דורשת מומחיות. חברת 'אלדד יזמות' עושה את זה כבר שלושים שנה. אנחנו נשמח לראות גם אתכם מצטרפים למעגל הלקוחות שלנו. אנחנו עושים כמיטב יכולתנו עבור כל לקוח ונהנים לראות את הלקוחות שלנו מרוצים במרפסות החדשות שלהם. בכל שאלה אנחנו זמינים בטלפון ודרך האתר.

    מאמרים נוספים
    post-image
    מרפסת החלומות שלכם

    אז אם אתם כבר מתכננים להקים מרפסת פלדה בבית הפרטי או בבניין שלכם ,הגעתם למקום...

    המשך קריאה >
    post-image
    המסע לבניה של המרפסת המושלמת

    הרחבת מרפסות שמש בבניין משותף זו עבודה למקצוענים. כעת, ניקח אתכם למסע בדרך לבניה של...

    המשך קריאה >
    post-image
    מרפסת מיוחדת - כך תוכלו להרגיש את השמש

    אז למה להשקיע עם הוספת מרפסת שמש אתם שואלים? יש לנו כמה סיבות טובות לכך....

    המשך קריאה >