אתם צעד אחת ממרפסת החלומות!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    מרפסת מיוחדת – כך תוכלו להרגיש את השמש

    מרפסת מיוחדת – כך תוכלו להרגיש את השמש

    אז למה להשקיע עם הוספת מרפסת שמש אתם שואלים? יש לנו כמה סיבות טובות לכך. במאמר הבא נדבר על העבודה הטכנית כמו גם על כל הסיבות הטובות בגינן שווה לכם להשקיע בפרויקט מהסוג הזה. בואו נתחיל עכשיו.

    למה להשקיע עם הוספת מרפסת שמש

    כולנו, בני האדם, חייבים לספק לעצמנו את מלוא הצרכים שלנו כדי לחיות טוב יותר. אמנם, אפשר לעבור את החיים רק כדי 'לשרוד'. אבל איזה טעם יש בזה? הוספת מרפסת שמש היא הדרך שלכם להרחיב את גבולות הבית. ליצור מקום נוסף בו אפשר לארח חברים, לשבת לכוס קפה בבוקר ולמצוא זמן לדייט זוגי בערב, אחרי שהילדים הולכים לישון. שימוש בצמחים כמו גם שהיה בקרני השמש, תורמת לעליה בתחושות של שקט פנימי ואיזון. אלו חשובים לנו כדי שנוכל להמשיך ולנהל סדר יום עמוס ומלא באתגרים.

    האם הוספת מרפסת שמש זו עבודה מורכבת?

    כל עוד עושים את הדברים בצורה נכונה, הרי שלא מדובר על פרויקט מסובך מאוד. ראשית, עלינו לקחת בחשבון כי יש להוציא היתר בניה מסודר עבור הוספת מרפסת שמש. כדי לעשות זאת עלינו להביא תכנית בניה מסודרת לוועדת התכנון והבניה המקומית. אם אנחנו מדברים על הוספה של מרפסת בבניין משותף, נדרש להביא גם את אישורם של לפחות 75% מבעלי הדירות בבניין.

    לאחר מכן, תבצע העבודה עצמה. כאמור, כל עוד בוחרים באנשי מקצוע מהשורה הראשונה, אין לכם מה לדאוג. צוות מיומן יכול לסיים את העבודה בתוך פרק זמן קצר למדי, תלוי כמובן בסוג הפרויקט. גודל המרפסת והאתגרים בפרויקט, ישפיעו על זמן העבודה.

    כמה עולה הקמה של מרפסת חדשה?

    המחיר תלוי באגרת השבח אותה תדרשו לשלם, זו תיקבע על ידי גורמים בוועדת התכנון של המועצה. בנוסף, תדרשו לשלם גם עבור העבודה עצמה. כמו תמיד, בחירה של חברה מנוסה יכולה להוזיל בצורה משמעותית את מחיר הפרויקט כולו.

    עכשיו הזמן לצאת לדרך

    חברת 'אלדד יזמות' ממתינה רק לכם. נשמח לסייע לכם בכל שידרש כדי שגם אתם תשבו בקרוב במרפסת החדשה שלכם.

    מאמרים נוספים
    post-image
    מרפסת החלומות שלכם

    אז אם אתם כבר מתכננים להקים מרפסת פלדה בבית הפרטי או בבניין שלכם ,הגעתם למקום...

    המשך קריאה >
    post-image
    המסע לבניה של המרפסת המושלמת

    הרחבת מרפסות שמש בבניין משותף זו עבודה למקצוענים. כעת, ניקח אתכם למסע בדרך לבניה של...

    המשך קריאה >
    post-image
    השלבים השונים עד להקמה של מרפסת

    בעת רכישה של דירה לא תמיד יש לנו את הכסף הדרוש כדי לשפץ אותה ולהפוך...

    המשך קריאה >