אתם צעד אחת ממרפסת החלומות!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    סגירת מרפסת שמש

    סגירת מרפסת שמש

    מרפסת שמש כבר מזמן הפכה לסוג המרפסות החביב על הישראלים, בעיקר בזכות השמש המרובה שהיא מכניסה לדירה והופכת את המרפסת למקום מושלם לאירוח. עם זאת, מרפסת שמש כמו שהיא תהיה פחות מתאימה לשימוש בימי החורף הקרים והגשומים. אם אתם לא רוצים להפסיק לארח גם בימים האלה, יש פתרון – סגירת מרפסת שמש. השם אולי נשמע מאיים, אך האמינו לנו שמדובר בהליך פשוט שמבטיח שימוש מירבי שלכם במרפסת. אז איך עושים את זה?

    סגירת מרפסת שמש – איך עושים את זה?

    • סגירה קבועה או זמנית: עוד לפני שאתם ניגשים לשיטות העבודה והחומרים השונים שאיתם אפשר לסגור את המרפסת, חשוב להבין איך אתם מתכננים להשתמש במרפסת המקורה והאם אתם מעוניינים בסגירה קבועה של המרפסת או סגירה שניתנת לשינוי? ההבנה של הצרכים שלכם תוביל אתכם אל דרך הבנייה הטובה ביותר עבורכם.
    • סגירת מרפסת שמש עם אלומיניום: האלומיניום הוא אחד החומרים החזקים ביותר בתחום סגירת המרפסות, הודות למשקל הקל שלו ולקלות עיבוד החומר. סגירת מרפסת שמש עם אלומיניום תבטיח לכם בנייה קלה של הסגירה ובידוד מירבי של החלל.
    • סגירת מרפסת שמש עם תריס נגלל: סוג זה של סגירה הוא אולי הסוג האהוב ביותר על הישראלים. סוג סגירה זה מאפשר לכם לשחק עם הפתיחה והסגירה של מרפסת השמש שלכם ולהתאים אותה למזג האוויר. ניתן להציב תריסים הן בכניסה וביציאה מהמרפסת והן כשכבת גג.
    • סגירת מרפסת שמש עם זכוכית: גם סוג זה של סגירה צבר פופולאריות רבה בקרב הקהל הישראלי בשנים האחרונות. לרוב סגירת הזכוכית נעשית עם זכוכית הכוללת בידוד והופכת את הסגירה לעמידה הרבה יותר.
    • סגירת מרפסת שמש עם בטון: זוהי השיטה הוותיקה ביותר בתחום סגירת המרפסות, ולרוב נעשה בה שימוש רק אם המרפסת עצמה עשויה בטון, עקב משקל החומר.

    לסיכום

    אנחנו מקווים שהצלחנו לעשות לכם טיפה סדר בכל הדרכים שבהם אפשר לסגור את מרפסת השמש שלכם. אם עשינו לכם חשק ואתם כבר חייבים לסגור את המרפסת שלכם, אנחנו ב"אלד יזמות ובנייה בע"מ" מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר!

    מרפסת שמש סגורה

    מרפסת שמש היא אחד מסוגי המרפסות הנפוצים ביותר בארץ, ויותר ויותר מרפסות כאלו נבנות בכל יום. עם זאת, עדיין יש סוג אחד של מרפסות שמש שעדיין לא הגיע לכל בית בישראל – מרפסת שמש סגורה. זה יכול אולי להישמע כמו שני דברים מנוגדים, אך האמת היא שלמרפסת שמש סגורה יש יתרונות רבים והן יכולות לשמש אתכם אפילו יותר ממרפסת שמש סטנדרטית. סקרנים? המשיכו לקרוא.

    מרפסת שמש סגורה – למה זה טוב?

    מרפסת שמש סגורה יכולה לשמש אתכם גם בימים שבהם מזג האוויר פחות מואר ומאפשר ישיבה בחוץ. הסגירה של המרפסת תאפשר לכם להשתמש בה גם בימים של גשם, רוחות ואפילו שלג. הכל תלוי באופן הסגירה. בנוסף, הסגירה של המרפסת תאפשר לכם להשתמש בה כחדר נוסף של ממש ולעשות בחלל הזה שימוש מעבר לאירוח. הדבר טוב גם לשווי הנכס. סגירה של מרפסת שמש יכולה להעלות את שווי הנכס שלכם בעשרות אחוזים.

    האם סגירת מרפסת שמש חייבת להיות קבועה?

    ממש לא. ישנם שני סוגים עיקריים של מרפסות שמש סגורות: מרפסת שמש בעלת סגירה קבועה ומרפסת שמש בעלת סגירה ארעית. הסגירה הקבועה, כשמה כן היא, היא סגירת קבע שלא ניתן לפתוח מבלי התערבות של בעלי מקצוע. הסגירה הארעית לרוב נעשית באמצעות דלתות הזזה\ תריסים חשמליים שמאפשרים לכם לשחק עם הסגירה והפתיחה של המרפסת כמה שתרצו.

    האם ניתן לסגור כל מרפסת שמש?

    לצערנו לא ניתן לסגור כל מרפסת שמש. האפשרות לסגירת מרפסת שמש כלשהי תלויה במספר רב של גורמים, ביניהם היציבות של הדירה\ הבית, איכות היסודות, המבנה האדריכלי של הנכס ועוד. צריך להבין האם הבניין\ הבית יוכל לעמוד בעודף המשקל של הסגירה, ובמידה ותעשה סגירה על בניין שלא יכול לעמוד בתוספת זה יכול להיגמר באסון.

    אנחנו מקווים שהצלחנו לעשות לכם מעט סדר בכל הנוגע למרפסות שמש סגורות. אם עשינו לכם חשק לסגור גם את המרפסת שלכם אבל עוד לא מצאתם את העסק שיעשה עבורכם את העבודה הטובה ביותר, אנחנו ב"אלד יזמות ובנייה בע"מ" נשמח לסייע לכם!

    סגירת מרפסת שמש עם זכוכית

    סגירת מרפסת שמש עם זכוכית

    זה לא משנה אם אתם משפצים נכס בו אתם מתגוררים כבר הרבה זמן או אם אתם רוצים לשפץ נכס קיים, אנחנו כאן עבורכם. סגירת מרפסת שמש עם זכוכית היא פעולה פשוטה הטומנת בחובה יתרונות רבים. במאמר הבא נסביר כל מה שאתם צריכים לדעת בעניין הזה.

    חברת 'אלדד יזמות' שמחה להושיט יד לקהל הלקוחות שלנו כבר שלושים שנה. אנחנו תמיד שמחים לתת מענה ללקוחות חדשים ולראות כיצד אפשר, בכלים מקצועיים, להגשים את כל החלומות.

    מה היתרון של סגירת מרפסת שמש עם זכוכית

    אז אנחנו רוצים למפות את הסיבות בגינן סגירת מרפסת שמש עם זכוכית הפכה פופולארית כל כך בקרב הקהל הישראלי.

    1. כי באופן הזה אפשר 'להיות עם ולהרגיש בלי': אם אתם רוצים ליהנות מאוויר צח, אור שמש ועוד, אבל בלי להסתכן בלכלוך ורעש מבחוץ, הרי שהקמה של חלונות זכוכית זה הפתרון. סגירת מרפסת שמש עם זכוכית יכולה להיעשות במספר צורות. אנחנו יכולים להקים כמו חלונות, אותם אפשר לפתוח ולסגור בהתאם לצורך. אנחנו יכולים להקים קונסטרוקציה סגורה הרמטית, במידת הצורך, אם אתם מחפשים מענה לבידוד רעשים וכן הלאה.
    2. אתם לא מוותרים על הנוף: אם חזית הבניין פונה לגן מקסים, נוף הרים, ים או מדבר, מרפסת שמש עם זכוכית לא חוסמת את שדה הראיה.
    3. כי התוצאה יפה מאוד: אם אתם רוצים למצוא פתרון אבל להקפיד על תוצר אסתטי, סגירת מרפסת שמש עם זכוכית זה רעיון מצויין.

    מה כדאי לבדוק עם היציאה לדרך

    קודם כל אנחנו צריכים לבחון את הצרכים של הלקוח. אחד מחפש מענה כזה והשני מענה אחר. כל החלטה תשפיעה על סוג הזכוכית בו נשתמש ועל פרטים נוספים בתהליך הבניה. בהמשך, נגיע עם צוות מקצועי ונבצע את העבודה בהתאם לתכנית ולתיאום הציפיות המוקדם שכבר נעשה על ידינו. אנחנו כמובן נקפיד לאורך כל הדרך לשמור על הבטיחות של דיירי הבית כמו גם של אנשי הצוות.

    אז עכשיו הזמן שלכם לצאת לדרך. אנחנו ממתינים לכם כבר עכשיו בטלפון ובאתר. נשמח לשמוע מכם ולהתחיל בעבודה.

    מרפסת שמש מקורה

    מרפסת שמש מקורה

    במאמר הבא נדבר על שלבים בסגירה של מרפסת שמש מקורה. נדבר כמובן על היתרונות של פעולה מהסוג הזה ונביא על הדרך כמה יתרונות בעיצוב של מרפסת שמש מקורה. אם אתם חולמים על שיפוץ ואם אתם רוצים לעשות שינוי, אנחנו פה. חברת 'אלדד יזמות', גאה במתן שירות מקצועי כבר שלושים שנה למגוון לקוחות מכל קשת החברה הישראלית. אנחנו עובדים עם לקוחות פרטיים, לקוחות עסקיים וכל מי שמחפש מענה מקצועי נטול פשרות. נשמח לשוחח גם עמכם ולמצוא את הדרך לסייע לכם. במאמר הבא תמצאו כמה טיפים שימושיים, תהנו.

    למה כדאי לכם מרפסת שמש מקורה

    עיצוב בית לא נדרש לנו רק כדי למצוא פתרונות פרקטיים לבעיות טכניות. אלא, דירה נאה מרחיבה דעתו של אדם, כמו שאמרו חז"ל. כאשר אנחנו נמצאים במקום נעים, אסתטי, מלא שמש ואור, אנחנו מרגישים טוב יותר. מרפסת שמש מקורה יכולה לספק מקום לעובדים להירגע בו בתוך יום עמוס, זה מקום בו אפשר לקיים פגישות. אם מדובר על בית פרטי, הרי שאותה מרפסת שמש מקורה יכולה לשמש בתור המקום בו אפשר להניח עציצים יפים ולשבת רגע כדי להירגע בסוף עוד יום עמוס.

    מרפסת שמש מקורה נותנת לנו מצד אחד תחושה של ביטחון. אנחנו לא נמצאים בחוץ, כמו במרפסת פתוחה ושינויי מזג האוויר לא משפיעים עלינו בצורה משמעותית. מהצד השני, אנחנו כמובן נהנים מהנוף, מהשמש הטובה ואם נפתח את החלון, גם מאוויר צח.

    איך נראה תהליך העבודה עצמו

    לא נוכל לצאת לדרך בלי תכנון מקדים. בשוק אפשר למצוא סוגים שונים של זכוכית המאפשרים לנו לתת מענה מגוון, בהתאם לצרכים של הלקוח. אם כן, בשלב הראשון תמיד נתחיל מבירור מקדים של צרכי הלקוח. בהמשך, נבצע את העבודה בצורה מקצועית. בזכות הניסיון העשיר שלנו, אנחנו יודעים איך לצפות אתגרים עוד לפני שהם צצים ולתת להם מענה בשלב מוקדם של העבודה. כך אנחנו מספקים עבודה זריזה ויעילה בקלות.

    לפרטים נוספים ולקבלת ייעוץ אישי בהתבסס על הצרכים שלכם, אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עוד היום.

    מאמרים נוספים
    post-image
    מרפסת החלומות שלכם

    אז אם אתם כבר מתכננים להקים מרפסת פלדה בבית הפרטי או בבניין שלכם ,הגעתם למקום...

    המשך קריאה >
    post-image
    המסע לבניה של המרפסת המושלמת

    הרחבת מרפסות שמש בבניין משותף זו עבודה למקצוענים. כעת, ניקח אתכם למסע בדרך לבניה של...

    המשך קריאה >
    post-image
    מרפסת מיוחדת - כך תוכלו להרגיש את השמש

    אז למה להשקיע עם הוספת מרפסת שמש אתם שואלים? יש לנו כמה סיבות טובות לכך....

    המשך קריאה >