אתם צעד אחת ממרפסת החלומות!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    קבלן מרפסות שמש

    קבלן מרפסות שמש

    כמו בכל עבודת בנייה, גם בנייה של מרפסת שמש דורשת שיתוף פעולה עם קבלן צמוד המומחה בתחום. אם אתם לא לגמרי סגורים איזה דברים צריך לבדוק לפני שאתם ננעלים על קבלן ואיך בכלל בוחרים אחד – אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא. אספנו עבורכם את כל המידע שצריך לבדוק ולברר כשאתם מחפשים קבלן מרפסת שמש.

    קבלן מרפסת שמש – איך לבחור?

    • רישום בפנקס הקבלנים: הדבר הכי חשוב שצריך לבדוק לפני שאתם מתחייבים לבעל מקצוע\ חברה מסוימת הוא לבדוק האם הקבלן רשום בפנקס הקבלנים הארצי, אותו תוכלו לראות באתר משרד הבינוי והשיכון. חשוב לעבוד אך ורק עם קבלן\ חברת קבלן הרשומה בפנקס על מנת למנוע אי נעימויות וחס וחלילה אירועי קיצון בתהליך.
    • קבלן פרטי או חברת בנייה: החלטה נוספת שעליכם לעשות היא להחליט האם אתם מעוניינים לעבוד עם קבלן פרטי או עם חברת בנייה שתספק לכם את אנשי המקצוע שלה.
    • בדקו עבודות קודמות: אנחנו ממליצים לכם בחום ללכת ולבחון עבודות קודמות של אותו קבלן\ חברת בנייה לפני שאתם מתחייבים. אין הוכחה טובה יותר ממראה עיניים, ושווה לכם לבחון במו עיניכם מה הוא יודע לעשות.
    • דברו עם לקוחות קודמים: אל תתביישו לפנות אל לקוחות קודמים של אותו קבלן\ חברת בנייה ולשמוע מה להם יש להגיד על העבודה שהוא ביצע עבורם. תהליך בניית מרפסת שמש אמנם לא ארוך במיוחד אך הוא יכול להיות מתיש אם העבודה לא נעימה, לכן שווה לשמוע מראש מה הרושם שבעל המקצוע השאיר על לקוחותיו ולהבין מהם למה לצפות.
    • מחיר: אין מה לעשות, הרבה פעמים המחיר הוא זה שקובע. נסו להגיע להבנה בנוגע למחיר עם הקבלן שאיתו אתם רוצים לעבוד וודאו שאתם יכולים לעמוד בתשלום או שהתשלום תואם לעבודה המתוכננת.

    דגשים חשובים

    אנחנו מקווים שהצלחנו קצת להבהיר לכם את כל תהליך בחירת קבלן מרפסת שמש. אנחנו ב"אלד יזמות ובנייה בע"מ" נשמח להיות אלה שיבנו עבורכם את המרפסת החלומית שלכם. אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר על מנת שתוכלו להנות ממרפסת שמש משלכם כמה שיותר מהר!

    מאמרים נוספים
    post-image
    מרפסת החלומות שלכם

    אז אם אתם כבר מתכננים להקים מרפסת פלדה בבית הפרטי או בבניין שלכם ,הגעתם למקום...

    המשך קריאה >
    post-image
    המסע לבניה של המרפסת המושלמת

    הרחבת מרפסות שמש בבניין משותף זו עבודה למקצוענים. כעת, ניקח אתכם למסע בדרך לבניה של...

    המשך קריאה >
    post-image
    מרפסת מיוחדת - כך תוכלו להרגיש את השמש

    אז למה להשקיע עם הוספת מרפסת שמש אתם שואלים? יש לנו כמה סיבות טובות לכך....

    המשך קריאה >