אתם צעד אחת ממרפסת החלומות!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    קבלן שיפוצים מומלץ בקריות

    קבלן שיפוצים מומלץ בקריות

    קבלן מומלץ בקריות!

    מתגוררים בקריות? חושבים על שיפוץ הדירה, תוספת בניה? הוספת ממ”ד?

    השלב הראשון לאחר קבלת ההחלטה הלא פשוטה להיכנס לתהליך של שיפוץ מכל סוג הינו בחירת הקבלן המבצע.

    לא חסרים קבלנים בחיפה, בקריות ובכל מקום.

    קבלן טוב יכול להגשים חלום, קבלן גרוע יכול להפוך חלום לסיוט.

    לכן, חשוב להקדיש לבחירת הקבלן תשומת לב רבה.

    אין טוב ממראה עיניים וחיוני לבקר בפרויקטים קודמים, לראות את התוצאות, לפגוש את הלקוחות ולשמוע על התרשמותם מהקבלן, מהתהליך ומהעבודה.

    מה גורם להכתרתנו על ידי לא מעט לקוחות מרוצים כקבלן מומלץ בקריות?

    מדוע לבחור בנו, באלד יזמות ובניה? מה הופך אותנו לשונים?

    כיצד זה שיש לנו לקוחות רבים כל כך הממליצים עלינו בחום והתלהבות?

    קיימים מספר עקרונות חשובים שאנו מתחייבים לבצע בכל פרויקט, בלי קשר לסדר הגודל שלו:

    • שירות אדיב והקשבה ללקוח – ניתן למצוא כיום קבלנים רבים שסבורים שהם יודעים הכל ושוכחים להציב במרכז את הגורם החשוב ביותר בכל פרויקט, את הלקוח. אצלנו הלקוח הוא איש המפתח בפרויקט, אנו מקשיבים לו ומעניקים לו יחס אדיב. אנו מודעים ללחץ בו הלקוח נמצא כששגרת יומו מופרת במהלך הפרויקט ואנו סבורים שיחס אדיב והקשבה יכולים לסייע.
    • עמידה בלוחות זמנים – אחד מהגורמים המקשים על הלקוח לקבל החלטה על שיפוץ או תוספת בניה הוא המחשבה על כך שיודעים מתי מתחילים בפרויקט אך לעולם אין לדעת מתי הוא מסתיים. אצלנו זה לא יכול לקרות. אנו מעריכים את הזמן היקר של הלקוח ומודעים לשיבוש שגרת החיים בעקבות הפרויקט ולכן אנו מקפידים על עמידה בלוחות הזמנים עליהם התחייבנו, כך שהלקוח יכול להיות בטוח שהפרויקט לא יתארך מעבר למה שנדרש ונקבע.
    • איכות עבודה ללא פשרות – כשאנחנו מסיימים פרויקט ועוזבים את אתר העבודות, אנו יודעים שביצענו עבודה איכותית ללא פשרות, תוך הקפדה על כל פרט. אצלנו אין בעיות גימור ואיננו עוזבים את המקום טרם שוידאנו שהתוצאה עומדת בסטנדרטים המחמירים שלנו. אנו מחוייבים ללקוחותינו שנתנו בנו אמון ומודעים לכך שרק עבודה איכותית ברמה הגבוהה ביותר תצדיק זאת.
    • מחיר הוגן – למרות כל מה שנרשם ועל אף שאנו מקפידים על איכות עבודה וחומרי גלם משובחים, אנו עומדים בכבוד בתחרות ומציעים ללקוחותינו את העבודה במחיר הוגן והגיוני ביחס לתמורה שאנו נותנים.

    אין זה פשוט להפוך לקבלן מומלץ בקריות, הצובר לקוחות מרוצים ומוניטין בצורה עקבית ולאורך זמן.

    אנו עושים זאת באמצעות עמידה על עקרונותינו והעדר נכונות להתפשר על הדברים הקטנים שושים פרויקט גדול וההמלצות הרבות שניתן לקבל עלינו מדברות בעד עצמן.

    “לקח לי המון זמן להיכנס לשיפוצים (כמו שאתם יודעים). בחיים לא שיפצתי ופחדתי להתחיל.

    זה ניראה לי תהליך מלחיץ לעשות אותו לבד. עם כל כך הרבה פרטים לטפל ובטח שחשוב מאד עם מי. התרשמתי מאד מפגישת הראשונית עם מיקי, אורך הרוח והאוזן הקשבת.

    עם הזמן הבנתי עם מי יש לי עסק. ראיתי עבודות נהדרות שלכם, אבל יותר ממקצועיות שהיא חשובה מאד, בעיקר לקחתי אתכם לעבודה כבני אדם…

    יש אנשים שמקרינים “רושם” אבל תהליך העבודה לא מתנהל כך. אצלכם, גיליתי שמה שהימרתי היה נכון ובענק. ביטחון ושקט ואוירה חיובית כל הדרך.

    תודה ליאור קודם על מי שאתה. כל פניה בקשה נדנוד ושאלה שלי מתקבלת אצלך תמיד בכיף באהבה בסבלנות שלמה, הכלה, ומענה מלא. כל הצוות שלך נהדר. אחד אחד. ” (ס.ח.)

    “תודה על עבודה מקצועית ואיכותית ועל זה שהייתם לצידי בזמנים לחוצים, הקשבתם, הסברתם והפגתם את כל חששותיי”. (ר.כ. מקרית ביאליק)

    “השבחים שאני מקבל מכל מי שמגיע לדירה שלי גורמים לי להסמיק, אז אני מעביר את הלחיים הסמוקות אליך, ליאור, זה פשוט מגיע לך על עבודה נפלאה, על הקפדה על כל פרט ועל רמת הגימור הגבוהה. אני שמח שהקשבתי לחבר שהמליץ עליך. הוא צדק בגדול ואני אמליץ עליך בפני כל מי שרק ירצה לשמוע”. (י. מ. קרית אתא)

    הנכם מוזמנים לקבוע אתנו עוד היום פגישת היכרות.

    אנו מתחייבים לכך שאם תבחרו בנו לבצע עבורכם את הפרויקט, ההמלצה הבאה עלינו תהיה שלכם!

    מאמרים נוספים
    post-image
    מרפסת החלומות שלכם

    אז אם אתם כבר מתכננים להקים מרפסת פלדה בבית הפרטי או בבניין שלכם ,הגעתם למקום...

    המשך קריאה >
    post-image
    המסע לבניה של המרפסת המושלמת

    הרחבת מרפסות שמש בבניין משותף זו עבודה למקצוענים. כעת, ניקח אתכם למסע בדרך לבניה של...

    המשך קריאה >
    post-image
    מרפסת מיוחדת - כך תוכלו להרגיש את השמש

    אז למה להשקיע עם הוספת מרפסת שמש אתם שואלים? יש לנו כמה סיבות טובות לכך....

    המשך קריאה >