אתם צעד אחת ממרפסת החלומות!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    קניית דירה לפני שיפוץ – האם זה משתלם?

    קניית דירה לפני שיפוץ – האם זה משתלם?

    לעיתים, מוצעות בשוק דירות למכירה הזקוקות לשיפוץ.

    יש דירות שמספיק לבצע בהן שיפוץ קל כגון; צביעת קירות ולעומתן יש דירות המחייבות שיפוץ יסודי ומקיף הכולל תיקון תשתית, החלפת אמבטיה ומטבח ועוד, כשהיקף השיפוץ מכתיב את עלותו ואת משך הזמן שייקח לבצע אותו.

    קניית דירה לפני שיפוץ מתבצעת או מסיבה של אילוץ – הרצון לחסוך כסף בקניה, או כסוג של השקעה – קניית דירה לפני שיפוץ במחיר זול, השבחתה באמצעות שיפוץ והעלאת ערכה.

    היקף השיפוץ ואופיו נגזרים מהשימוש המיועד בדירה.

    כשדירה נרכשת לצורך השכרה, יש חשיבות רבה במיוחד לעלות השיפוץ היות שהדירה נרכשת מלכתחילה למטרות רווח ואין טעם להשקיע בשיפוץ מעבר לנדרש על מנת להשמיש את הדירה למגורי השוכר בהקדם. מעבר לכך, השקעה גדולה בשיפוץ מעבר להכרחי עלולה לא לתגמל את המשכיר במידה שמצדיקה שיפוץ שכזה.

    בנוסף, כשמשפצים דירה המיועדת להשכרה, חשוב לא לחרוג מהקונצנזוס בעיצוב, דהיינו חשוב ללכת על עיצוב בעל מאפיינים מקובלים שאינם אמורים לעורר התנגדות ולא ללכת על עיצוב ייחודי המתאים לטעמם של בודדים.

    כשהדירה נרכשת לצורך מכירה, השיקולים המעורבים בהחלטה על היקף ואופי השיפוץ די דומים לאלו המעורבים בשיפוץ דירה להשכרה, היות שגם במקרה זה הדירה נרכשה למטרות עשיית רווח מהיר והשיפוץ אמור לשרת מטרה זאת ולכן יש צורך לשקול בכל שלב שיקולי עלות-תועלת, דהיינו עד כמה השקעה באלמנט מסוים בשיפוץ צפויה לתגמל במכירה. גם במקרה של דירה המיועדת למכירה חשוב להיצמד לקונצנזוס ולטעם הנפוץ והמקובל על מנת לא להבריח קונה פוטנציאלי.

    כשהשיפוץ נעשה לצרכי מגורים, הא אמור לשקף את טעמו ורצונו של בעל הדירה ואז העיצוב וההשקעה יהיו בהתאם, כשהשיקול המנחה והמרכזי לא מוגבל להיבט הכלכלי אלא מעורבים כאן שיקולים פונקציונאליים, עיצוביים ושיקולים של איכות חיים וחוויית מגורים באופן כללי.

    לנו, ב”אלד יזמות ובנייה בע”מ “, ניסיון רב של עשרות שנים בביצוע שיפוצים מכל הסוגים ואנו נשמח לייעץ לכם ביחס לשיפוץ המתאים לכם, העונה על צרכיכם ונותן פתרון לסיטואציה בה הנכם מצויים.

    צרו עמנו קשר עוד היום לתיאום פגישה ולא תתאכזבו.

    מאמרים נוספים
    post-image
    מרפסת החלומות שלכם

    אז אם אתם כבר מתכננים להקים מרפסת פלדה בבית הפרטי או בבניין שלכם ,הגעתם למקום...

    המשך קריאה >
    post-image
    המסע לבניה של המרפסת המושלמת

    הרחבת מרפסות שמש בבניין משותף זו עבודה למקצוענים. כעת, ניקח אתכם למסע בדרך לבניה של...

    המשך קריאה >
    post-image
    מרפסת מיוחדת - כך תוכלו להרגיש את השמש

    אז למה להשקיע עם הוספת מרפסת שמש אתם שואלים? יש לנו כמה סיבות טובות לכך....

    המשך קריאה >