אתם צעד אחת ממרפסת החלומות!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    תוספת מרפסת לבניין קיים – מה צריך לדעת?

    תוספת מרפסת לבניין קיים – מה צריך לדעת?

    לא מעט בעלי דירות ובניינים שוקלים להוסיף מרפסת לבניין קיים, והאמת שזהו רעיון לא רע בכלל. תוספת מרפסת לבניין קיים יכולה להעלות את שווי הדירה והנכס בעשרות אחוזים, אך יש הרבה אספקטים בהליך הבנייה שלה שצריך לקחת בחשבון ולחשוב עליהם עוד לפני שמתחילים. כדי להקל עליכם, אספנו את כל הדברים שחשוב לחשוב עליהם לפני שאתם מתחילים בבנייה.

    תוספת מרפסת לבניין קיים – על מה צריך לחשוב מראש?

    • הסכמת הדיירים: עניין שמרבית בעלי הדירות לא לוקחים בחשבון הוא העובדה שעליהם לקבל את ההסכמה של מרבית הדיירים (75 אחוזים לפחות) על מנת להוסיף מרפסות לבניין, גם אם הדיירים אינם בעלי הדירה. לכן מומלץ עוד לפני תחילת העבודות לדון עם הדיירים בנושא, להסביר להם את היתרונות שבהוספת המרפסות ולהבין האם יהיו בעיות איתן תאלצו להתמודד.
    • אנשי המקצוע: נושא אנשי המקצוע הוא החשוב ביותר בכל תהליך העבודה. בסופו של דבר הם אלו שאמורים לדאוג לכם ולדיירים שלכם, לכן חשוב לעבוד עם אנשי המקצוע המנוסים והטובים ביותר שגם מוכרים על ידי הרשויות. עליכם לחשוב ולהחליט מיהם הקבלנים, האדריכלים וחברות הבנייה איתם תעבדו ותפקידו בידיהם את המשימה החשובה הזו.
    • גודל המרפסות: אין גודל אחד סטנדרטי של מרפסות, מה שאומר שתצטרכו לחשוב, להבין ולהחליט מהו גודל המרפסות שאתם מעוניינים שיהיה אצלכם בבניין. מומלץ לא לבצע את ההחלטה הזו לבד אלא להתייעץ עם האדריכל והקבלן שיבצעו עבורכם את העבודות. הם אלו שידעו להגיד לכם האם הגודל שאתם רוצים מתאים לתשתיות הבניין,
    • העיצוב: חבל מאוד לזנוח את העיצוב! המרפסות שלכם יוכלו להיות ייחודיות מאוד ולהכניס צבע וסטייל לבניין. השקיעו זמן ומחשבה בעיצוב של המרפסות שלכם, בחומרי הגלם מהם הן יהיו עשויות, בצבעים שלהן, בעיטורים ועוד.

    אנחנו מקווים שהצלחנו לעשות לכם קצת סדר בכל הדברים שחשוב לשקול לפני שאתם מוסיפים מרפסת לבניין קיים. במידה ואתם כבר מוכנים להתחיל בפרויקט אבל עדיין מחפשים חברת בנייה איכותית שתלווה אתכם ותעשה עבורכם את העבודה הטובה ביותר, אנחנו ב"אלד יזמות ובנייה בע"מ" נשמח לעמוד לשירותכם!

    מאמרים נוספים
    post-image
    מרפסת מיוחדת - כך תוכלו להרגיש את השמש

    אז למה להשקיע עם הוספת מרפסת שמש אתם שואלים? יש לנו כמה סיבות טובות לכך....

    המשך קריאה >
    post-image
    השלבים השונים עד להקמה של מרפסת

    בעת רכישה של דירה לא תמיד יש לנו את הכסף הדרוש כדי לשפץ אותה ולהפוך...

    המשך קריאה >
    post-image
    מוצר פופולרי המשמש ענפי תעשייה רבים

    בטון משמש את ענפי התעשייה השונים עוד מראשית המהפכה התעשייתית. השם הגיע אלינו מהמילה הצרפתית...

    המשך קריאה >